blog redesign by Sasa

Friday, April 1, 2011

Bila Diri Anda Dicarut Tanpa Sebab... Ape Reaksi Anda...?

Hurmm... Mesti ramai yang pernah rase kan tetibe ade orang carut pasal diri korang... Tanpe sebab pulak tuh... Entry kali nih agak emosi sikit la... Maaf la yer kalau ade tersilap cakap...Ni takde kena mengena ngn rakan blogger..Adelah sorg budak pmpuan nie tetiba nk mencarut aku...

Okey..aku tk thu la apa motif dia nak wat cmtu...Bukan sekali,,tpi berkali2...Aku pun tk thu la knp mulut dia tak reti nak diam..pdahal aku xprnah nak kacau hidup dia...Tak usik dia pun..jge je tepi kain sndiri sudah la kan??

Yang sebelum ni dia carut aku, memang aku hangin giler... Tak dapat kawal emosi, terus sound dia... Then, selepas peristiwa tu memang senyap la kan... Konon-konon nak berbaik... Tapi now, dia carut aku lagi... Okey... Kali ni aku cube kawal emosi aku... Sabar yer Naniey...=.=' Walaupun mulut ni rase cam nak mencarut jugak... Tapi aku tak carut okey...

Ape yang aku boleh buat now, SABAR...


Erm... Kalau korang la yang kene carut dengan someone tanpe sebab... Orang tu carut korang tetibe... Ape reaksi korang...? Ape yang korang akan buat yer...?

p/s: Untuk girl tuh, sila jage kate-kate dan percakapan anda... Jangan lah anda terlalu lancang untuk berbicara... (Kalau dia bace la)

0 comments:

Post a Comment