blog redesign by Sasa

Friday, April 22, 2011

Hilang tajuk

Rase2 mcm ni ke kalau muka aku tgh sedih?hehh
Hari ni aku badmood.... Aku keliru... Keliru dengan sesuatu... Aku tdk pasti dgn perasaan aku... Aku tdk pasti yg dia sayangkan aku... Aku tak sanggup kecewa.... Dia sayang aku ke?? Nak kata sayang,,layanan dia kat aku macam biasa jer... Nak kata tak sayang,,dia lah yg selalu mesej aku..walau layanan itu tak seberapa... Ya Allah...Berikanlah aku petunjuk... Kalau betul dia sayangkan aku,,kenapa dia tak layan aku macam pasangan lain erk....? Selama nie dia la yg sanggup dengar masalah aku... Tapi entahlah... Dia sayang aku ke? Dia cintakan aku ke?? Betul ke?? huhhhh.... Wallahualam..Sakitnyer aku je yang rasa... Kalau aku fikirkan dia,,dia fikirkan aku tak erk...? Kalau terusan begini,,baik aku ngan dia kawan seperti biasa jer... jauh lagi perjalanan... Tapi aku sayang sangat kat dia.. Dah try buang perasaan ini.. tapi entah kenapa begitu sukar... Mungkin ini dugaan buat aku..Aku bukan nak rendahkan dia...but honestly,ex aku yg dulu,balik dari kursus 9bulan,sampai airport,cepat2 jumpa aku...Kalau boleh nak bagi kapal terbang landing depan umah aku nie haa... Tapi yg ni pula lain... Aku tunggu2 jer mesej dari dia ajak aku keluar... Tunggu punya tunggu sampai aku ketiduran...Bangangnya aku ni tunggu orang yg tak pernah fikirkan aku..huhu..Takpe la..Lepas ni kalau terima mesej dari dia ajak aku keluar,malaslah nak keluar.. Aku dapat rasakan yang aku sekarang ni tak penting sangat dalam hidup dia.. Dia lebih pentingkan kehidupan dia...Selama ni aku banyak berdiam diri jer..Aku memang suka pendamkan perasaan aku ni walaupun sakit sangat2...Bila mesej,asyik kata nak rehat jer..setiap masa dia punya rehat..entahlah..tak tahu betul ke tak..Tak tahu apa dia buat kat sana...tak mustahil kan kalau dia ada perempuan lain...Biasa la..Lelaki sekarang ni bukannya boleh percayakan sangat..Tapi takpela,sabar je lah....Nak buat macam mana kan..sape la aku nie..muka nak menaruh simpati jer...baik aku fikirkan kehidupan aku yang mendatang... Selepas ni,nak banyakkan amal ibadat..Kita tak tahu ajal kita...Harap2 aku takkan terpesong lagi dengan ajakan syaitan...Aku benar-benar inginkan ketenangan yg betul betul membuatkan aku bahagia... Amin ya rabbal alamin... dah..abaikan jer pasal ni...buat apa nak fikir..belum tentu dia fikirkan aku kan... hmm...sedih..sedih..sedih..

Cakap pasal lain pula la..petang ni readers buat apa jer??? Kat Sarawak panah betoi la..Hari ni dah 10gelas agaknyer minum air...Takpela...Panas kan rahmat dari tuhan...Takkan nak hujan terus menerus..Kang banjir pulak Sarawak nie... Sekarang ni hujan kat sarawak time malam jer,.. tu yang syok tidur tuh..sampai termimpi yang bukan2 pula.. heheee...fikir positif taw..huhu...Erm... agaknyer dah lame aku tak travelling....Money,please take me to travel.. heheee...Mane la duit ni xsampai2.. best kan kalau terjumpa duit 1guni kat tepi jalan...agak2 korang nak watpa ngan duit 1guni tu? ce cite..ce cite.. leave ur comment taw... bui bui..salam...

0 comments:

Post a Comment