blog redesign by Sasa

Friday, April 15, 2011

..goodnews...

Assalamualaikum readers..
Agak lame aku dh xupdate blog.. xsempat nk update dehh.. busy sgt2.....hihi...
Aku baru lepas lunch and sekarang duk mengadap lappy..tiba2 rindu nk update blog...
Hari ni bosan betul la... nak kuar tapi hari mcm nak hujan jer....
Oh yaa.....aku ada something news yg aku nk cerita kat korang...
Semalam aku terima email daripada RANACO institute..Kalau berminat untuk menimba ilmu tentang perkapalan..boleh la g kt link yg aku bgi tu... Kat sane,aku dpt tawaran diploma in maritime management kat Kemaman,Terengganu.. Jauh wooo... Entah nak pergi ke x? Rasa berat sgt2 nak tinggalkan Kuch,Sarawak nie... Tpi demi mengejar cita2 nak kerja kat offshore...Maybe aku akan pergi dehh... *_^
Belajar 2tahun 6bulan jer.. lepas tu kalau nk minta kerja kapal pun boleh,, nak minta pegawai maritim pun boleh...Dunia skrg semua perlukan kelulusan utk mndapatkan pekerjaan yg bagus.. kan kan?? 
Aku kena melapor kat kemaman 3julai nie.. Lame lgi... Tapi...pejam celik,,mesti dah bulan 7....huhu...
My mom pesan,,kat tempat org jaga diri elok2... cari kawan yg baik supaya kita xtrpengaruh dgn prngai buruk dorg... Hidup jauh dari org tua mcm2 boleh berlaku.... Mmg la xde apa2 yg berlaku kat kite.. tpi hati org tua ni tetap xsenang....btol tak.... Tak pe la mak.. jgn risau... nani akan jge diri baik2.... ^_^
K la... Takat nie jer... Nanti sambung balik yer... tggu entry yg sterusnya.... Bui bui readers....

0 comments:

Post a Comment